Hoveniersplanning
Zoek je een hoveniersplanning software? Probeer dan onze software, ‘simpul’, eens uit! simpul is een software ontwikkelt voor hoveniers, door hoveniers. En hoveniersplanning is één van modules in simpul. Ook wij weten als geen ander hoe belangrijk het is voor de hovenier om overal waar je ook bent, de planning te kunnen inzien.
Deze hoveniersplanning module zit dus in het simpul pakket en is met samenspraak met tientallen hoveniers ontwikkeld waardoor deze voldoet aan alle eisen van de hovenier. De planningsmodule van simpul is een nieuwe manier van communiceren als groen professional. We vertellen je er graag meer over.
Ben je niet zo’n lezer en wil je liever direct de praktijk ervaren? Dat kan! Vraag een gratis demo aan en ervaar zelf wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen.
De voordelen van hoveniersplanning van simpul
Personeel-, machine-, en materiaalplanning
Met onze planning software voor hoveniers leg je de basis voor een vlekkeloze afhandeling van alle tuinprojecten door personeel, machine, en materiaal in te plannen. Toegankelijk voor iedere werknemer binnen de organisatie weet één ieder ruim van te voren waar hij/zij aan toe is. Resultaat? Meer declarabel werk in dezelfde tijd!
Bespaart tijd
Bespaar geld, maak tijd vrij en beperk fouten met de innovatieve planningsmodule van simpul. simpuls planningstool stelt groen professionals in staat om snel en gemakkelijk te plannen waardoor de buitendienst exact weet waar, hoelaat en met wie zij aanwezig moeten zijn. Daarnaast zien zij direct alle benodigdheden, per dag, week en maand zodat ze effectief en efficiënt te werk kunnen gaan waardoor tijd wordt bespaart.
Overzichtelijk plannen
Het juist informeren van je personeel middels een planning vraagt om veel informatie. In de planningsmodule van simpul zie je enkel de informatie die er toe doet.
Verhoogt de productiviteit
Minder wachtende resources en minder pieken en dalen verbeteren de productiviteit. Dat komt direct tot uiting in je omzet en winst.
Hoveniersplanning van simpul
Met de hoveniersplanning van simpul is het niet nodig om lang bezig te zijn met de planning en gegevens dubbel in te voeren. Via de planning module klik je eenvoudig en snel door naar je projectoverzicht, werkbonnen en de relaties. Alle projecten en bijbehorende informatie zijn aan elkaar gekoppeld, waardoor het niet nodig is om dingen dubbel in te voeren. We hebben de voordelen van de hoveniersplanning van simpul voor je op een rijtje gezet:
- Plannen van personeel, materialen en machines op plaats, datum en tijd.
- Alle gegevens direct gekoppeld aan projecten, werkbonnen en klantgegevens (of relaties)
- Medewerkers weten precies waar en wanneer zij moeten zijn.
- Eenvoudig te wijzigen wanneer er iets verandert in de planning.
- Voorkomen dubbel inplannen van machines door onze slimme notificaties.
- Direct inzicht in het aantal in te plannen dagen conform je calculatie
- Maak je gemakkelijk een jaarplanning voor je onderhoudscontracten
Gehele organisatie weet waar hij/zij aan toe is
Met simpul willen wij groen professionals helpen meer overzicht én inzicht te creëren in hun tuinprojecten door processen te automatiseren. Met simpul is de samenwerking tussen de verschillende afdelingen van de organisatie goed georganiseerd omdat zij allemaal vanuit dezelfde software werken, met alle features verwerkt in één systeem. De planningssoftware van simpul geeft groen professionals een overzichtelijke planning voor personeel, machines en materialen. Hierdoor zijn excel-bestanden en externe software overbodig. De planning is ten alle tijden inzichtelijk voor de eigenaar en/of binnendienst en weten zij precies wat ze nodig hebben. Alles gekoppeld aan andere features zoals projectbeheer, werkbonnen en relatiebeheer.
Bij simpul zijn we trots op hoe wij elke dag het werk van honderden groen professionals gemakkelijker maken. Maar het kan nog gemakkelijker.
Met simpul kun je nóg meer
Door simpul te gebruiken, verandert je hele manier van werken. Alles wordt makkelijker: niet alleen het aanstuur proces van je buitendienst wordt eenvoudiger, maar de administratie verloopt ook soepeler en offreren en factureren regel je met een druk op de knop. De interface van simpul zit logisch en intuïtief in elkaar, dus je went snel aan werken met simpul en wilt al snel niet meer terug. Met de digitale werkbon van simpul maak je jezelf het leven een stuk gemakkelijker. Maar simpul gaat nog een stapje verder: bij simpul bepaalt de klant wat de ontwikkelingen zijn binnen onze software. Met een netwerk van groen professionals door heel Nederland hebben zij inspraak in de ontwikkelingen. Op basis van hun input hebben wij simpul uitgebreid met verschillende functies zodat iedere groen professionals het tuin-traject volledig kan omarmen en de minder leuke taken worden geminimaliseerd.
Waar simpul ooit begon als enkel een idee, is het nu uitgegroeid tot een volledig platform met nog veel meer voordelen: