Groensoftware van simpul
Als hovenier en groen professional opzoek naar Groensoftware? simpul is een groensoftware voor Hoveniers, door Hoveniers. Met simpul digitaliseer je al je processen wat zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van al je tuinprojecten.
Ben je niet zo’n lezer en wil je liever direct de praktijk ervaren? Dat kan! Vraag hier een gratis demo aan en ervaar zelf wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen.
Wat kan de groensoftware simpul voor jouw bedrijf betekenen?
Calculeren / Offreren
Beheer al je relaties van prospect tot klant. Volg gesprekken, taken, activiteiten en notities. Zo weet iedereen binnen de organisatie wat er bij die specifieke klant speelt. Zo kunnen zowel eigenaar als buiten- en binnendienst inhaken en relaties versterken. Iedereen heeft dus alle klantgegevens ter beschikking.
Klik hier voor meer informatie over calculeren / offreren met simpul.
Planning
Specifieke taken kunnen aan een klant worden gekoppeld, per medewerker met deadline. Zo weet de rest van de organisatie wat er van hen wordt verwacht en voorkom je heen-en-weer gebel en vergeten afspraken. Eenvoudig in te vullen op locatie zodat het niet wordt vergeten.
Klik hier voor meer informatie over plannen van personeel en machines met simpul.
Relatiebeheer
Meerdere contactpersonen per project? simpul biedt de mogelijkheid om eenvoudig onbeperkt extra contactpersoon toe te voegen voor het geval de hoofd-contactpersoon niet bereikbaar is als er bijvoorbeeld dringend iets besproken moet worden.
Klik hier voor meer informatie over relatiebeheer van simpul.
Digitaal factureren
Het kan zijn dat één relatie/klant meerdere projecten afneemt. Het is in zo’n geval niet handig en niet overzichtelijk om meerdere klanten aan te moeten maken. Je wilt dan netjes inzichtelijk hebben wat deze klant waard is doordat alle verschillende projecten én facturen zijn gekoppeld aan de klant. Op deze manier is het in één oogopslag duidelijk wat er bij die specifieke klant loopt en gefactureerd.
Klik hier voor meer informatie over digitaal factureren met simpul.
Digitale werkbon
De DIGITALE WERKBON is de plek waar medewerkers het verbruik/meerwerk kunnen registreren voor zowel het aantal uren dat is gewerkt, als mede het materieel en materiaal verbruik.
De digitale werkbon van simpul legt de basis voor de urenregistratie en een goede nacalculatie zodat je efficiënter kunt werken en je omzet verhogen met minder kosten.
Klik hier voor meer informatie over de digitale werkbon van simpul.
Urenregistratie
Met de URENREGISTRATIE tool van simpul worden de losse uren-briefjes vervangen door een digitale oplossing. Alle medewerkers binnen jouw bedrijf kunnen gemakkelijk, overal ter plaatse, hun uren invullen. Daarbij genereer je met één druk op de knop de uren, voorbereid voor het Jaarurenmodel.
Klik hier voor meer informatie over de urenregistratie van simpul.
Soepel proces voor de binnendienst
Met simpul willen wij groen professionals helpen meer overzicht én inzicht te creëren in hun tuinprojecten. Met projectbeheer voor hoveniers kan je processen automatiseren. Hierdoor is de samenwerking tussen de verschillende afdelingen van de organisatie goed georganiseerd omdat iedereen vanuit dezelfde software werkt. De verschillende modules van simpul zorgt dat groen professionals het overzicht en inzicht in projecten krijgen. Hierdoor zijn losse urenbriefjes, handmatige uren0registratie, handmatig offertes opstellen, excel sheet planning en andere overbodige manuele handeling overbodig. Jij als groen professional kan je door simpul focussen op taken die er écht toe doen!
Bij simpul zijn we trots op hoe wij elke dag het werk van honderden groen professionals gemakkelijker maken. Maar het kan nog gemakkelijker.