Factuurprogramma hovenier

factuurprogramma hovenier

Factuurprogramma hovenier: Eenvoudig en snel online facturen sturen op basis van de offerte, meerwerk, regie, urenregistratie. Facturen versturen was nog nooit zo makkelijk als met het factuurprogramma in simpul.

Een factuurprogramma is snel, makkelijk en professioneel naar je klanten dan gebruik maken van een standaard Word document.

We vertellen je er graag meer over!

Voordelen factuurprogramma hovenier

Snel en eenvoudig facturen versturen

Met het factuurprogramma voor hoveniers stuur jij of je personeel facturen in enkele kliks. Wanneer iemand een factuur opmaakt of verstuurd, zie je dit direct terug in het systeem, per project. Bij onderhoudsfacturen kun je instellen dat het systeem deze om de zoveel tijd genereert voor het ingesteld bedrag. Iedereen heeft dus altijd de laatste informatie van de laatst verzonden facturen ter beschikking.

Professionele lay-out

Maak makkelijk een factuur lay-out aan met je bedrijfslogo en -gegevens en verstuur je facturen ook via je smartphone of tablet. Je ziet of de factuur is bekeken of betaald. Blijft de betaling uit? Dan stuur je de klant met hetzelfde gemak een herinnering toe.

Compleet inzicht in verstuurde facturen

Als eigenaar en/of binnendienst heb je altijd alle benodigde informatie ter plekke bij de hand en hoeft er niets meer handmatig ingevuld te worden. Daarbij heb je altijd per project inzichtelijk of facturen al zijn verzonden, hierdoor is het vergeten van het verzenden van een factuur verleden tijd!

Communiceer onderling sneller

Doordat de alle binnendienstmedewerker gebruik maken van simpul die real-time wordt gesynchroniseerd op alle apparaten, worden alle opgemaakte en verzonden facturen direct zichtbaar voor eigenaar en eventuele andere binnendienstmedewerkers. Op deze manier kan de iedereen inzien wat de status is van de factuur, en hierop inspelen als dit nodig is. Heen en weer gebel is verleden tijd!

Versimpel je werkproces, verhoog je kwaliteit en bespaar kosten

Met het factuurprogramma voor hoveniers stap je over van het tijdrovende geknip en geklap in excel, naar een volledig geïntegreerd systeem dat facturen verstuurt op basis van de offerte, meerwerk, regie en urenregistratie.

Met het factuurprogramma van simpul is al het handmatige werk verleden tijd. Je telefoon of tablet vergeet je niet zo snel mee te nemen en is niet zomaar zoek. Daarnaast is een digitale factuur altijd kloppend. En zo’n digitale factuur biedt je nog veel meer gemak. We hebben de voordelen van digitale factuur voor je op een rijtje gezet:

  • Navigeer eenvoudig naar de (verschillende) facturen per project vanuit het simpul dashboard.
  • Geeft de eigenaar en/of binnendienst met één klik op de knop de mogelijkheid om per project een (verschillende) factuur types te genereren voor bijvoorbeeld verschillende fases van een project. 
  • Genereer als eigenaar en/of binnendienst factureren op verschillende detailniveaus. Per artikel, werkpakket-item, werkpakket of enkel het eindbedrag. 
  • Facturen zijn afgestemd op basis van de ingevulde werkbonnen. Hierdoor kun je met enkele kliks direct factureren genereren en kan je gaan sturen op cijfers en resultaat door de vergelijking met de offerte. 
  • Meer-werk verricht? Voeg zelf extra uren, materiaal en materieel eenvoudig toe en wijzig de aantallen waar nodig.
  • Digitale factureren worden direct opgeslagen per project, waar je ze kunt markeren als verzonden waardoor je nooit meer vergeet een factuur te versturen.
  • simpul biedt u de mogelijkheid tot een op maat gemaakte layout te gebruiken of het standaard met eigen logo.

Met simpul kun je nóg meer

Door simpul te gebruiken, verandert je hele manier van werken. Alles wordt makkelijker: niet alleen het aanstuur proces van je buitendienst wordt eenvoudiger, maar de administratie verloopt ook soepeler en offreren en factureren regel je met een druk op de knop. De interface van simpul zit logisch en intuïtief in elkaar, dus je went snel aan werken met simpul en wilt al snel niet meer terug. Met de digitale werkbon van simpul maak je jezelf het leven een stuk gemakkelijker. Maar simpul gaat nog een stapje verder: bij simpul bepaalt de klant wat de ontwikkelingen zijn binnen onze software. Met een netwerk van groen professionals door heel Nederland hebben zij inspraak in de ontwikkelingen. Op basis van hun input hebben wij simpul uitgebreid met verschillende functies zodat iedere groen professionals het tuin-traject volledig kan omarmen en de minder leuke taken worden geminimaliseerd. 

Meer tijd, structuur en inzicht voor jou en je werknemers. Realiseer het met simpul!

Vraag nu geheel vrijblijvend een DEMO aan,
zodat je zelf kunt ervaren wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen!

GRATIS DEMO
  • Eenvoudig in gebruik!
  • Tijd besparen door automatisering!
  • Koppeling met jouw boekhoud-pakket!
  • Altijd en overal je bedrijf gegevens bij de hand!
  • Alles overzichtelijk in één simpel dashboard!