Relatiebeheer voor Hoveniers: Al je relaties op één plek

Ben je niet zo’n lezer en wil je liever direct de praktijk ervaren? Dat kan! Vraag een gratis demo aan en ervaar zelf wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen.

Beheer al je relaties op één plek met simpul. Door onze module relatiebeheer voor hoveniers heb je snel en gemakkelijk toegang tot de gegevens van alle relaties. Klant contact is één van de belangrijkste aspecten van het verkoopproces en realisatie van het project. Het klant contact onderhouden kan heel eenvoudig omdat je door relatiebeheer van simpul altijd alle klantgegevens op zak hebt via je telefoon, tablet of desktop. Met het relatiebeheer voor hoveniers heb je veel meer op zak dan alleen wat gegevens. We vertellen je er graag meer over.

Ontdek relatiebeheer voor hoveniers

relatie

Alle klantgegevens bij de hand

Beheer al je relaties van prospect tot klant. Volg gesprekken, taken, activiteiten en notities. Zo weet iedereen binnen de organisatie wat er bij die specifieke klant speelt. Zo kunnen zowel eigenaar als buiten- en binnendienst inhaken en relaties versterken. Iedereen heeft dus alle klantgegevens ter beschikking.

klantenlijst

Koppel taken en notities per medewerker

Specifieke taken kunnen aan een klant worden gekoppeld, per medewerker met deadline. Zo weet de rest van de organisatie wat er van hen wordt verwacht en voorkom je heen-en-weer gebel en vergeten afspraken. Eenvoudig in te vullen op locatie zodat het niet wordt vergeten.

relatie toeveogen

Voeg contactpersonen toe

Meerdere contactpersonen per project? simpul biedt de mogelijkheid om eenvoudig onbeperkt extra contactpersoon toe te voegen voor het geval de hoofd-contactpersoon niet bereikbaar is als er bijvoorbeeld dringend iets besproken moet worden.

projecten koppelen aan relaties

Verschillende projecten én facturen inzichtelijk

Het kan zijn dat één relatie/klant meerdere projecten afneemt. Het is in zo’n geval niet handig en niet overzichtelijk om meerdere klanten aan te moeten maken. Je wilt dan netjes inzichtelijk hebben wat deze klant waard is doordat alle verschillende projecten én facturen zijn gekoppeld aan de klant. Op deze manier is het in één oogopslag duidelijk wat er bij die specifieke klant loopt en gefactureerd.

Eenvoudige urenregistratie voor jouw bedrijf

Steeds meer hoveniers stappen over van het handmatig bijhouden van klantgegevens op een online relatiebeheer programma. Het simpul-pakket bevat deze feature en heb je alles-in-één! Dat is niet voor niets: het handmatig bijhouden van alle klantgegevens heeft heel wat nadelen. Je weet bijvoorbeeld niet meer welk project bij welke klant loopt of bent de contactgegevens kwijt. 

Met simpul is dit allemaal verleden tijd. Je telefoon of tablet raak je niet zo snel kwijt. Daarnaast blijven de contactgegevens ten alle tijden veilig opgeslagen in de cloud. En zo’n online relatiebeheer voor hoveniers biedt nog veel meer gemak. We hebben de voordelen voor je op een rijtje gezet:

simpul-urenregistratie-hoveniers
  • Navigeer eenvoudig naar (verschillende) klantgegevens. 
  • Geeft de mogelijkheid met één klik op de knop de om per klant de verschillende projecten en facturen in te zien.
  • Zie per klant, alle verschillende taken en notities in die zijn gekoppeld aan een medewerker.
  • Meerdere projecten? Voeg met één klik op de knop een nieuwe project toe aan de klant en begin met de calculatie.
  • Alle klantgegevens worden direct opgeslagen in de cloud, waardoor je je nooit meer zorgen hoeft te maken dat ze verloren gaan.

Soepel proces voor de binnendienst

In de eerste plaats is simpul bedoeld om inzicht én overzicht te krijgen in al je tuinprojecten. Daarnaast is het bedoeld om het de groen professional zo makkelijk mogelijk te maken door ook de randzaken eenvoudig te kunnen beheren, waardoor het gehele tuin traject nóg soepeler verloopt. Zo is het niet meer nodig om heen-en-weer te bellen om klantgegevens uit te wisselen, of elkaar te moeten herinneringen aan bepaalde taken die nog verricht moeten worden. Vanuit simpul heb je per klant inzichtelijk wat de contactgegevens zijn, welke projecten er zijn gekoppeld, (openstaande) facturen en taken per medewerker. 

Bij simpul zijn we trots op hoe wij elke dag het werk van honderden groen professionals gemakkelijker maken. Maar het kan nog gemakkelijker.

Met simpul kun je nóg meer

Door simpul te gebruiken, verandert je hele manier van werken. Alles wordt makkelijker: niet alleen het aanstuur proces van je buitendienst wordt eenvoudiger, maar de administratie verloopt ook soepeler en offreren en factureren regel je met een druk op de knop. De interface van simpul zit logisch en intuïtief in elkaar, dus je went snel aan werken met simpul en wilt al snel niet meer terug. Met de digitale werkbon van simpul maak je jezelf het leven een stuk gemakkelijker. Maar simpul gaat nog een stapje verder: bij simpul bepaalt de klant wat de ontwikkelingen zijn binnen onze software. Met een netwerk van groen professionals door heel Nederland hebben zij inspraak in de ontwikkelingen. Op basis van hun input hebben wij simpul uitgebreid met verschillende functies zodat iedere groen professionals het tuin-traject volledig kan omarmen en de minder leuke taken worden geminimaliseerd. 

Meer tijd, structuur en inzicht voor jou en je werknemers. Realiseer het met simpul!

Vraag nu geheel vrijblijvend een DEMO aan,
zodat je zelf kunt ervaren wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen!

GRATIS DEMO
  • Eenvoudig in gebruik!
  • Tijd besparen door automatisering!
  • Koppeling met jouw boekhoud-pakket!
  • Altijd en overal je bedrijf gegevens bij de hand!
  • Alles overzichtelijk in één simpel dashboard!