Relaties

Het centrale punt van alle klantgegevens

Met Simpul heb je alle contact- en klantgegevens eenvoudig in één overzicht. De module Relaties is het centrale punt van klantspecifieke informatie. Navigeer eenvoudig naar de projecten, facturen, notities en taken.

gratis demo Klantverhalen

Relaties altijd up-to-date

Beheer je hele klantenbestand vanaf één centrale plek. Filter klanten op basis van type, referentie, naam, adres en meer. Nooit meer zoeken naar bijvoorbeeld het telefoonnummer of adres.

Inzicht van start tot facturatie

Ieder project start op klantniveau. Zo zijn alle belangrijke klantgegevens altijd gekoppeld aan het project. Navigeer eenvoudig naar verschillende projecten, notities, taken en facturen.

Inzicht van start tot facturatie

Ieder project start op klantniveau. Zo zijn alle belangrijke klantgegevens altijd gekoppeld aan het project. Navigeer eenvoudig naar verschillende projecten, notities, taken en facturen.

Klantenbestand veilig opgeslagen

Bouw een compleet klantenbestand op en bewaar alle klantgegevens op één plek. Van contact- en adresgegevens tot projectinformatie en taken. Alles veilig opgeslagen in de cloud.

Ervaar zelf het gebruiksgemak

gratis demo

Het centrale punt van alle klantgegevens. Krijg in één oogopslag inzicht in je gehele klantenbestand en klantspecifieke contactgegevens. 

Filter overzicht door heel je klantenbestand, bijvoorbeeld op type, referentie, naam, adres en meer.

Bepaal de zichtbaarheid van relaties per gebruikersrol. Bijvoorbeeld alleen de actieve relaties zichtbaar voor de buitendienst.

Wijs per relatie notities en taken toe aan jezelf of medewerkers. Deze worden automatisch gesynchroniseerd naar het takenoverzicht per gebruiker.

Voeg eenvoudig meerdere contactpersonen toe per relatie. Deze contactpersonen kun je dan ook telefonisch benaderen of toevoegen in de CC per mail.

Start eenvoudig verschillende soorten projecten per relatie, zoals: aanleg-, onderhouds-, of regieprojecten. Zo zijn alle belangrijke klantgegevens altijd gekoppeld aan het juiste project.

Eén betrouwbare plek waar alle klantgegevens veilig zijn opgeslagen. Zo raak je nooit meer contactgegevens kwijt.

Met simpul kun je nóg meer

Projecten

Altijd grip op je tuinprojecten

Met de module projecten van simpul kunnen hoveniers en groenprofessionals eenvoudig aanleg, onderhoud en regie van projecten beheren. Stel je eigen werkstructuur en overzicht samen, zodat je altijd inzicht hebt in de voortgang. Slim en sneller werken, waar je ook bent!

Meer informatie
Relaties

Al je relaties op één plek

Met relaties van simpul heb je als groenprofessional altijd snel toegang tot klantgegevens. Door slimme filters heb je alles overzichtelijk op één plek. Direct beschikbaar en eenvoudig te beheren, waar je ook bent.

MEER INFORMATIE
Calculatie

Calculeer en offreer 4 keer sneller

Met de calculatietool van simpul maak je als groenprofessional binnen een handomdraai een complete calculatie. Accuraat, inzichtelijk en sterk onderbouwd. Voeg met één klik een voorbereid werkpakket toe en pas handmatig aan waar nodig. Binnen enkele klikken heb je de offerte bij de klant liggen.

MEER INFORMATIE
Digitale werkbon

Digitale werkbon: altijd op zak

Met de digitale werkbon van simpul registreren medewerkers eenvoudig de gewerkte uren en het verbruik van materiaal en machines. Dit vormt de basis voor nauwkeurige urenregistratie en nacalculatie, waardoor je efficiënter werkt, kosten bespaart en je omzet verhoogt. En dat alles gemakkelijk en snel via de app.

MEER INFORMATIE
Urenregistratie

Urenregistratie in één overzicht

De urenregistratie van simpul is direct gekoppeld aan de digitale werkbonnen. Doordat werkbonnen realtime zichtbaar zijn, worden alle uren correct geregistreerd bij de juiste persoon. Krijg een compleet overzicht van de gewerkte uren, verlofuren en ziekte-uren, of krijg inzicht in het jaarurenmodel.

MEER INFORMATIE
Planning

Slim en eenvoudig plannen

Met de planningssoftware van simpul creëer je duidelijkheid voor jezelf en voor personeel. Plan eenvoudig projecten en afspraken in, waarbij werkbonnen automatisch klaarstaan. Verschuif bij niet werkbare dagen moeiteloos afspraken tussen tijden, dagen of medewerkers.

MEER INFORMATIE
Facturatie

Factureer zonder enige moeite

Met het onderdeel facturatie van simpul is factureren een fluitje van een cent. Facturen worden automatisch voorbereid op basis van werkbonnen, waardoor meer- en minderwerk ook direct meegenomen kan worden. Zo kun jij je richten op wat echt belangrijk is en verloopt je facturatie snel, efficiënt en foutloos.

MEER INFORMATIE

Functies van simpul

Projecten

Altijd grip op je tuinprojecten

Met de module projecten van simpul kunnen hoveniers en groenprofessionals eenvoudig aanleg, onderhoud en regie van projecten beheren. Stel je eigen werkstructuur en overzicht samen, zodat je altijd inzicht hebt in de voortgang. Slim en sneller werken, waar je ook bent!

GRATIS DEMO
Relaties

Al je relaties op één plek

Met relaties van simpul heb je als groenprofessional altijd snel toegang tot klantgegevens. Door slimme filters heb je alles overzichtelijk op één plek. Direct beschikbaar en eenvoudig te beheren, waar je ook bent.

GRATIS DEMO
Calculatie

Calculeer en offreer 4 keer sneller

Met de calculatietool van simpul maak je als groenprofessional binnen een handomdraai een complete calculatie. Accuraat, inzichtelijk en sterk onderbouwd. Voeg met één klik een voorbereid werkpakket toe en pas handmatig aan waar nodig. Binnen enkele klikken heb je de offerte bij de klant liggen.

GRATIS DEMO
Digitale werkbon

Digitale werkbon: altijd op zak

Met de digitale werkbon van simpul registreren medewerkers eenvoudig de gewerkte uren en het verbruik van materiaal en machines. Dit vormt de basis voor nauwkeurige urenregistratie en nacalculatie, waardoor je efficiënter werkt, kosten bespaart en je omzet verhoogt. En dat alles gemakkelijk en snel via de app.

GRATIS DEMO
Urenregistratie

Urenregistratie in één overzicht

De urenregistratie van simpul is direct gekoppeld aan de digitale werkbonnen. Doordat werkbonnen realtime zichtbaar zijn, worden alle uren correct geregistreerd bij de juiste persoon. Krijg een compleet overzicht van de gewerkte uren, verlofuren en ziekte-uren, of krijg inzicht in het jaarurenmodel.

GRATIS DEMO
Planning

Slim en eenvoudig plannen

Met de planningssoftware van simpul creëer je duidelijkheid voor jezelf en voor personeel. Plan eenvoudig projecten en afspraken in, waarbij werkbonnen automatisch klaarstaan. Verschuif bij niet werkbare dagen moeiteloos afspraken tussen tijden, dagen of medewerkers.

GRATIS DEMO
Facturatie

Factureer zonder enige moeite

Met het onderdeel facturatie van simpul is factureren een fluitje van een cent. Facturen worden automatisch voorbereid op basis van werkbonnen, waardoor meer- en minderwerk ook direct meegenomen kan worden. Zo kun jij je richten op wat echt belangrijk is en verloopt je facturatie snel, efficiënt en foutloos.

GRATIS DEMO

Succesverhalen van onze klanten

Meer dan 300 bedrijven en 2.500 hoveniers vertrouwen dagelijks op Simpul om hun werk efficiënter te organiseren. Wij helpen hen hun processen sneller en slimmer te laten verlopen. Ontdek hieronder hoe onze klanten met Simpul succes boeken.

Menno Vermeulen

MV Tuinadvies

"Om onze klanten op een zo goed mogelijke manier te kunnen bedienen waren wij op zoek naar een passende software-oplossing. Onze keuze is daarbij gevallen op simpul. Vooral het meedenken tijdens het ontwikkelproces helpt daarbij enorm."

Michiel van Dirven

Dirven Boomverzorging

"simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld."

Wat onze klanten zeggen

simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld.

Michiel Dirven / Dirven Boomverzorging

simpul vereenvoudigt onze processen enorm. We hebben nu alles onder één dak, wat ons helpt om efficiënt te werken en een helder overzicht te behouden. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart ons veel tijd en kosten.

Ko Willemen / De Langstraat Hoveniers

Het systeem is precies wat we nodig hadden. Ik kan nu met een gerust hart het werk loslaten, want ik weet dat alles goed geregeld is. De jongens hebben altijd hun gegevens bij de hand en kunnen direct de uren invullen. Ik hoef alleen nog maar te controleren en eventueel factureren. Het scheelt me enorm veel tijd en stress.

Bas Poutsma / B-vier Boomspecialist
Voor Hoveniers, door Hoveniers

Klaar voor de volgende stap?

Ervaar efficiëntere werkprocessen, bespaar tijd en verhoog je rendement met simpul.

GRATIS DEMO
Voor Hoveniers, door Hoveniers

Klaar voor de volgende stap?

Ervaar efficiëntere werkprocessen, bespaar tijd en verhoog je rendement met Simpel

GRATIS DEMO