
Plan een regieproject in voor een ochtend snoeiwerk, een aanlegklus voor een aantal weken achter elkaar of een onderhoudscontract die repeterend terugkomt.
Alles op één plek dankzij de planning in Simpul. Of het nu gaat om een ochtendje heg snoeien, een paar dagen tuin aanleggen, of elke zes weken op maandag een onderhoudsbeurt inplannen. Jij kiest! Het systeem zet op basis van jouw input automatisch de werkbonnen en adressen klaar bij de juiste medewerkers. Werk sneller, slimmer en haal meer uit je dag met de planningssoftware van Simpul.
Plan eenvoudig personeel en machines in per project of per dag. Creëer een planningsoverzicht waar jij de concrete afspraken per persoon in één oogopslag ziet.
Plan snel personeel en machines per project.
Wissel tussen dag-, week- en maandoverzicht
Verschuif afspraken gemakkelijk van dag, tijd of medewerker.
Akkoord op een offerte ontvangen? Dan staat het project klaar in een lijstje van de projectplanning. Het project kan je hier onderverdelen op aanleg- of onderhoudsniveau. Hierdoor heb je een helder overzicht, meer gericht op het project.
Verdeel projecten onder in aanleg of onderhoud
Breng gecalculeerde uren, geplande uren en capaciteit in beeld
Plan projecten als concept of zet ze door naar de dagplanning
Met plannen in Simpul zorg niet je alleen voor overzicht en rust, maar geef je je team direct toegang tot wat ze nodig hebben om door te kunnen. Het resultaat? Meer declarabel werk in dezelfde tijd en minder uitzoekwerk.
Klantadres automatisch gekoppeld met Google Maps.
Dagelijks een kant-en-klare werkbon per medewerker.
Alles in één systeem, geen losse planningstool meer nodig.
Plan een regieproject in voor een ochtend snoeiwerk, een aanlegklus voor een aantal weken achter elkaar of een onderhoudscontract die repeterend terugkomt.
Creëer een planningsoverzicht waar jij de concrete afspraken per dag of per persoon in één oogopslag ziet.
Projecten die goedgekeurd worden komen automatisch in een lijstje van de projectplanning terecht. Daar kun je projecten onderverdelen in aanleg of onderhoud.
Wil je een project inplannen, maar heb je nog geen definitief tijdstip of medewerker in gedachten? Geen probleem. Verwerk het project in de projectplanning en plan het in als concept.
Naast het inplannen van een project heb je ook de mogelijkheid om een klantafspraak, ziekte, vrije dagen, bijzonder verlof, roostervrij of overig in te plannen. Zo blijf je scherp!
Verhoog de declarabele uren door je medewerkers in te plannen. De afspraak komt namelijk op het dashboard van de juiste medewerker te staan. Inclusief gekoppeld adres en kant-en-klare werkbon.
Regel alles in één systeem: simpul. Je hebt géén losse werkagenda’s, Excel-planningen of aparte planmodules meer nodig.
Met de module projecten van simpul kunnen hoveniers en groenprofessionals eenvoudig aanleg, onderhoud en regie van projecten beheren. Stel je eigen werkstructuur en overzicht samen, zodat je altijd inzicht hebt in de voortgang. Slim en sneller werken, waar je ook bent!
Altijd en overal toegang tot je projecten.
Eenvoudige navigatie naar alle modules.
Direct inzicht in de voortgang.
Met relaties van simpul heb je als groenprofessional altijd snel toegang tot klantgegevens. Door slimme filters heb je alles overzichtelijk op één plek. Direct beschikbaar en eenvoudig te beheren, waar je ook bent.
Vraag snel gegevens op door slimme filters.
Eenvoudig taken toevoegen per klant.
Alle contacten op één plek.
Met de calculatietool van simpul maak je als groenprofessional binnen een handomdraai een complete calculatie. Accuraat, inzichtelijk en sterk onderbouwd. Voeg met één klik een voorbereid werkpakket toe en pas handmatig aan waar nodig. Binnen enkele klikken heb je de offerte bij de klant liggen.
Razendsnel calculeren met werkpakketten.
Direct inzicht in producten, kosten en winst.
Binnen no-time de offerte bij de klant.
Met de digitale werkbon van simpul registreren medewerkers eenvoudig de gewerkte uren en het verbruik van materiaal en machines. Dit vormt de basis voor nauwkeurige urenregistratie en nacalculatie, waardoor je efficiënter werkt, kosten bespaart en je omzet verhoogt. En dat alles gemakkelijk en snel via de app.
Eenvoudige uren- en materiaalregistratie.
Directe koppeling met de urenregistratie/JUM.
Altijd en overal toegankelijk via de app van simpul.
De urenregistratie van simpul is direct gekoppeld aan de digitale werkbonnen. Doordat werkbonnen realtime zichtbaar zijn, worden alle uren correct geregistreerd bij de juiste persoon. Krijg een compleet overzicht van de gewerkte uren, verlofuren en ziekte-uren, of krijg inzicht in het jaarurenmodel.
Realtime gekoppeld met de werkbonnen.
Alle uren van je personeel in één overzicht.
Direct inzicht in het jaarurenmodel (JUM).
Met de planningssoftware van simpul creëer je duidelijkheid voor jezelf en voor personeel. Plan eenvoudig projecten en afspraken in, waarbij werkbonnen automatisch klaarstaan. Verschuif bij niet werkbare dagen moeiteloos afspraken tussen tijden, dagen of medewerkers.
Overzichtelijk plannen op medewerkers- of projectniveau.
Verschuif gemakkelijk afspraken van tijd of medewerker.
Zet automatisch werkbonnen klaar per project.
Met het onderdeel facturatie van simpul is factureren een fluitje van een cent. Facturen worden automatisch voorbereid op basis van werkbonnen, waardoor meer- en minderwerk ook direct meegenomen kan worden. Zo kun jij je richten op wat echt belangrijk is en verloopt je facturatie snel, efficiënt en foutloos.
Factureer zonder fouten, inclusief meer- en minderwerk
Automatisch gegenereerd vanuit de werkbonnen.
Handel snel aanleg-, regie- én onderhoudsfacturen af.
Meer dan 300 bedrijven en 2.500 hoveniers vertrouwen dagelijks op Simpul om hun werk efficiënter te organiseren. Wij helpen hen hun processen sneller en slimmer te laten verlopen. Ontdek hieronder hoe onze klanten met Simpul succes boeken.
"simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld."
simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld.
simpul vereenvoudigt onze processen enorm. We hebben nu alles onder één dak, wat ons helpt om efficiënt te werken en een helder overzicht te behouden. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart ons veel tijd en kosten.
Het systeem is precies wat we nodig hadden. Ik kan nu met een gerust hart het werk loslaten, want ik weet dat alles goed geregeld is. De jongens hebben altijd hun gegevens bij de hand en kunnen direct de uren invullen. Ik hoef alleen nog maar te controleren en eventueel factureren. Het scheelt me enorm veel tijd en stress.
Ervaar efficiëntere werkprocessen, bespaar tijd en verhoog je rendement met Simpel