Beheer eenvoudig al je tuinprojecten op één plek

Software voor Hoveniers: simpul helpt groen professionals tijd besparen en rendement te verhogen door overzicht én inzicht in projecten te geven (zonder talloze mappen en een onoverzichtelijke werkstructuur)…
…zodat er meer tuin-werk wordt verzet!

simpul-voor-hoveniers-door-hoveniers

Plan vandaag nog een afspraak in!

Waarom simpul

Wij van simpul geloven dat groen professionals op hun best zijn als ze het tuintraject volledig kunnen omarmen.

Beheer je projecten

Met simpul PROJECTBEHEER kunnen groen professionals slim en makkelijk aanleg, onderhoud en regie-werkzaamheden beheren. Selecteer jouw eigen producten en werkstructuur, zodat je inzicht in lopende projecten behoudt. Altijd én overal!

simpul-soepel-proces-binnendienst-hoveniers

Soepele samenwerking

Met simpul willen wij groen professionals helpen meer overzicht én inzicht te creëren in hun tuinprojecten door processen te automatiseren. Met simpul is de samenwerking tussen de verschillende afdelingen van de organisatie goed georganiseerd omdat zij allemaal vanuit dezelfde software werken.

simpul-je-kunt-meer-hoveniers

Met simpul kun je nóg meer!

Door simpul te gebruiken, verandert je hele manier van werken. Alles wordt makkelijker: niet alleen het aanstuur proces van je buitendienst wordt eenvoudiger, maar de administratie verloopt ook soepeler en offreren en factureren regel je met een druk op de knop. De interface van simpul zit logisch en intuïtief in elkaar, dus je went snel aan werken met simpul en wilt al snel niet meer terug.

Meer tijd, structuur en inzicht voor jou en je werknemers.
Realiseer het met simpul!

Vraag nu geheel vrijblijvend een DEMO aan,
zodat je zelf kunt ervaren wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen!

Maak een afspraak
  • Eenvoudig in gebruik!
  • Tijd besparen door automatisering!
  • Koppelbaar met jouw boekhoudpakket!
  • Altijd en overal je bedrijfgegevens bij de hand!
  • Alles overzichtelijk in één simpel dashboard!

Wie gebruiken simpul?

De gebruikers van simpul zijn zeer divers.

MKB

…houden van ons omdat simpul hen overzicht en inzicht geeft in hun organisatie.

ZZP

…om tijd vrij te maken voor zaken die er écht toe doen, zoals familie en vrienden.

TEAMS

…gebruiken simpul omdat teams alle gemaakte uren, project-, klant- en materiaalgegevens bij de hand hebben.

Hoor het van je collega’s!

Enkele simpul klanten aan het woord.

Om onze klanten op een zo goed mogelijke manier te kunnen bedienen waren wij op zoek naar een passende software-oplossing. Onze keuze is daarbij gevallen op simpul. Vooral het meedenken tijdens het ontwikkelproces helpt daarbij enorm.

Menno Vermeulen MV Tuinadvies

Door simpul heb ik meer overzicht waardoor ik makkelijk kan bijsturen met mijn bedrijf. Ik ben niet meer achter de feiten aan het aanhollen en dat geeft mij meer rust. We zien het op tijd, kunnen op tijd bijsturen en daarom hou ik meer vrije tijd over (opzich ook wel lekker).

Thomas van Antwerpen Hoveniersbedrijf Van Antwerpen & Mijn-Tuinberegening

Veelgestelde vragen

Moet ik betalen voor updates?

Nee! Bij simpul ontwikkelen we continu door en nieuwe features zitten bij je abonnement inbegrepen. Daarnaast heb je zelf de mogelijkheid om nieuwe features voor te stellen, en op te stemmen! Omdat simpul een cloud software is, worden updates automatisch doorgevoerd.

Als ik mijn abonnement opzeg, verlies ik dan al mijn data?

“Software-as-a-Service” platforms, als je je abonnement opzegt, worden jouw gegevens permanent verwijderd. Maar maak je je niet druk, voordat je het abbonement opzegt heb je de mogelijkheid om XLSX (Excel) bestanden (producten, relaties en facturen) te exporteren zodat je geen gegevens verliest.

Zijn mijn gegevens beveiligd?

Ja! Beveiliging van gegevens is onze prioriteit en we hebben simpul dusdanig gebouwd om ervoor te zorgen dat al jouw gegevens (relaties, uren, facturen, producten etc.) beveiligd zijn. Je hoeft je geen zorgen te maken over het up-daten van de software, dit wordt allemaal automatisch door ons geregeld.

Moet ik iets installeren?

Nee! We hebben simpul dusdanig gebouwd, zodat je geen computerkennis nodig hebt om het te gebruiken! Log in met jouw eigen simpul-omgeving, en start met beheren van al je projecten.

Hoe lang zijn de contracten?

Er zijn GEEN lange termijn contracten of toezeggingen. Je kunt simpul maand tot maand gebruiken, en is dus maandelijks opzegbaar!

Kan simpul de hoeveelheid informatie aan?

Ja! Omdat simpul gehost wordt door ‘s werelds grootste publieke cloud cluster (mogelijk gemaakt door Amazon in Europa) hebben we in principe de mogelijkheid om ongelimiteerd gegevens op te slaan. Of dat je nu 10 projecten, of 100 projecten heeft opgeslagen, de software zal er niet langzamer op worden.

Meer tijd, structuur en inzicht voor jou en je werknemers.
Realiseer het met simpul!

Vraag nu geheel vrijblijvend een DEMO aan,
zodat je zelf kunt ervaren wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen!

Maak een afspraak
  • Eenvoudig in gebruik!
  • Tijd besparen door automatisering!
  • Koppeling met jouw boekhoud-pakket!
  • Altijd en overal je bedrijf gegevens bij de hand!
  • Alles overzichtelijk in één simpel dashboard!
Hulp nodig?