Integreer met je boekhoudpakket
Koppel Simpul gemakkelijk met Exact Online, SnelStart of gebruik scan-en-herken.
Jaarurenmodel volgens CAO
Nooit meer handmatig bijhouden van het JUM. Het jaarurenmodel is volledig geautomatiseerd in Simpul.
Onze ervaren implementatie specialist Jordy Maas helpt jou vanaf de eerste intake-sessie tot na de live-gang, voor een vliegende start met simpul!
Je bent een vooruitstrevende hovenier en wil meer uit je bedrijf halen door te gaan digitaliseren. Dit is natuurlijk een prachtige stap om te maken, al vraagt het ook de nodige aandacht en tijd om software te implementeren en medewerkers in te werken. Dat snappen wij! Daarom hebben wij een oplossing bedacht om jou zo goed en snel mogelijk op weg te krijgen: De vliegende start met Simpul.
Te veel tijd kwijt aan administratie
Gebrek aan overzicht over projecten
Onvolledige klantgegevens en projecthistorie
Inconsistentie in werkprocessen
Onvoldoende inzicht in werktijden en urenregistratie
Moeite met de overstap naar digitale processen
Veel werk aan facturatie en betalingen
Lastige communicatie met het team
Gebrek aan nazorg en ondersteuning bij nieuwe software
Om onze klanten op een zo goed mogelijke manier te kunnen bedienen waren wij op zoek naar een passende software-oplossing. Onze keuze is daarbij gevallen op simpul. Vooral het meedenken tijdens het ontwikkelproces helpt daarbij enorm.
Je bent een vooruitstrevende hovenier en wil meer uit je bedrijf halen door te gaan digitaliseren. Dit is natuurlijk een prachtige stap om te maken, al vraagt het ook de nodige aandacht en tijd om software te implementeren en medewerkers in te werken. Dat snappen wij! Daarom hebben wij een oplossing bedacht om jou zo goed en snel mogelijk op weg te krijgen: simpul vliegende start.
01.
Telefonisch intake gesprek
Tijdens dit telefonisch gesprek zullen we je eerst kennis laten maken met onze simpul specialist die jouw persoonlijk het gehele traject zal begeleiden. Hierbij zullen we in kaart brengen hoe jouw bedrijf eruit ziet waarin we ook direct jouw wensen en behoeften bespreken. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je een zo goed mogelijk beeld hebt bij wat je te wachten staat. Vervolgens maken we een persoonlijke afspraak op een door jou gekozen moment en locatie.
02.
Voorbereiding op consultancy
Een goed begin is het halve werk. Daarom kiezen wij ervoor om op voorhand al wat voorbereidend werk te doen. Wij voorzien je van alle benodigde informatie om een vliegende start te maken. Het is dus essentieel om de juiste gegevens te hebben verzameld voor een soepel verloop.
03.
Consultancy & training op locatie
Op de dag van de consultancy gaan we daadwerkelijk van start met het gebruik van het systeem. Dit is het moment waarbij onze simpul specialist jouw bedrijfsproces zal integreren in het softwaresysteem van simpul. Alles wat ons systeem kan bieden, om jouw bedrijf digitaal en toekomstbestendig te maken, zal toegelicht en actief behandeld worden. We sluiten de consultancy op locatie af door voorbereidingen te treffen met betrekking tot de inrichting van jouw eigen simpul-domein.
Na de consultancy ken je het systeem van binnen en buiten en kan je er direct mee aan de slag!
04.
Inrichten van jouw domein
en omgeving
De volgende stap is het inrichten van jouw domein. Onze programmeurs zullen de huisstijl van jouw bedrijf terug laten komen op basis van de input die jij samen met de simpul specialist hebt besproken. Denk hierbij aan het verwerken van het briefpapier, aanpassingen aan de offerte en de lay-out van de factuur. Daarnaast geven we je alle handvatten om ervoor te zorgen dat alle data klant- en/of productgegevens zijn geïmporteerd. We bespreken wat jij nodig hebt om vanaf hier zelfstandig aan de slag te kunnen.
05.
Assisteren bij livegang
Is simpul volledig ingericht en alle puntjes op de ‘i’ gezet? Dan kunnen we officieel van start! Vooraf stemmen we af op welke dag het systeem volledig in gebruik gaat worden genomen. Het team van simpul zorgt er voor dat zij klaar staan voor eventuele extra ondersteuning. Vanaf dat moment werken jullie volledig met simpul.
06.
Nazorg & optimalisatie
Een stap die weleens wordt vergeten, maar niet door ons. De simpul specialist waar je voorheen contact mee hebt gehad zal natuurlijk contact met je opnemen om te peilen of het systeem fijn werkt voor je. Bij nazorg hoort natuurlijk ook onze support en de kennisbank, waarbij je altijd gebruik kan maken van onze expertise en/of een artikel op de kennisbank kan lezen over een bepaald onderdeel van simpul. Daarnaast hechten wij waarde aan de contactmomenten met onze klanten, door jullie worden wij ook beter in wat we doen.
07.
Online consult
Je bent al een tijdje onderweg met het gebruik van het simpul en je hebt wat vragen verzameld, loopt tegen bepaalde zaken aan, komt ergens niet aan uit of hebt verbeterpunten voor ons systeem die je wil bespreken. Top, want dit is precies waarom we je een online consult bieden. Hierbij heb je maximaal 2 uur lang een online meeting met de simpul specialist om de losse eindjes aan elkaar te knopen. Alles om jou het gemak van simpul te laten ervaren.
Meer dan 300 bedrijven en 2.500 hoveniers vertrouwen dagelijks op simpul om hun werk efficiënter te organiseren. Wij helpen hen hun processen sneller en slimmer te laten verlopen. Ontdek hieronder hoe onze klanten met simpul succes boeken.
Onze organisatie is de afgelopen jaren flink gegroeid. Hierdoor wordt sturen op cijfers steeds belangrijker. Dankzij simpul krijg ik meer inzicht in mijn bedrijfsvoering.
Heb je vragen over de mogelijkheden van het vliegende start traject? Vertel waarmee we jou kunnen helpen!