
Geen kwijtgeraakte briefjes of onleesbare werkbonnen meer. Digitale werkbonnen worden direct opgeslagen onder het juiste project, waar je ze kunt laten goedkeuren door de klant en eventueel kunt uitprinten.
Registreer op elk gewenst moment de gewerkte uren, gebruikte materialen en ingezette machines, waar je ook bent. Alle informatie wordt direct opgeslagen voor een juiste urenregistratie, accurate facturatie en correcte nacalculatie. Doordat het digitaal gebeurt raak je geen briefjes meer kwijt en voorkom je foutieve gegevens.
Met Simpul heb je alle projectinformatie, zoals de digitale werkbon, letterlijk bij de hand. Altijd en overal.
Registreer uren en werkzaamheden direct aan het juiste project.
Nooit meer verloren of onleesbare werkbonnen
Gebruiksvriendelijk en snel voor de buitendienst.
Werkbonnen vullen het systeem automatisch aan op verschillende plekken. Zo hoef je nooit meer-, minder- of extra werk, of de uren van personeel te registreren. Dat is namelijk al voor je gedaan!
Inzicht over de gewerkte uren per project en persoon.
Registreer eenvoudig meer-, minder- en extra werk.
Automatische urenregistratie en nacalculatie.
Zorg moeiteloos voor een naadloze samenwerking tussen binnen- en buitendienst met realtime synchronisatie. Zo kan iedereen eenvoudig doorgaan met de taken waarvoor ze verantwoordelijk zijn.
Controleer en factureer in één workflow.
Open een compleet overzicht van alle opgeslagen werkbonnen.
Alle werkbonnen veilig opgeslagen en altijd toegankelijk.
Geen kwijtgeraakte briefjes of onleesbare werkbonnen meer. Digitale werkbonnen worden direct opgeslagen onder het juiste project, waar je ze kunt laten goedkeuren door de klant en eventueel kunt uitprinten.
Werkbonnen zijn gemakkelijk in te vullen en nemen amper tijd in beslag. Geef aan wat er is gewerkt en verbruikt, plaats waar nodig een notitie. Het systeem doet de rest.
Als eigenaar en binnendienst heb je de mogelijkheid om de werkbonnen van de buitendienstmedewerkers in te zien. Per dag, per medewerker, per project. Dit zorgt voor een naadloze samenwerking tussen alle afdelingen.
Meer uren gemaakt of extra materialen nodig gehad? Voeg eenvoudig materiaal en materieel toe. Per werkbon kun je ook opmerkingen plaatsen die later relevant kunnen zijn.
Laat klanten ingevulde werkbonnen digitaal ondertekenen waar nodig. Of gebruik het intern om zelf de werkbonnen te ondertekenen.
Werkbonnen zijn afgestemd op de calculatie of offerte. Doordat de aantallen op werkbonnen direct worden vergeleken met de aantallen uit de offerte, kun je effectief sturen op cijfers en resultaat.
Facturen worden automatisch opgebouwd vanuit het project, met behulp van werkbonnen. Vergeet dus nooit meer uren en materiaal te factureren.
Met de module projecten van simpul kunnen hoveniers en groenprofessionals eenvoudig aanleg, onderhoud en regie van projecten beheren. Stel je eigen werkstructuur en overzicht samen, zodat je altijd inzicht hebt in de voortgang. Slim en sneller werken, waar je ook bent!
Altijd en overal toegang tot je projecten.
Eenvoudige navigatie naar alle modules.
Direct inzicht in de voortgang.
Met relaties van simpul heb je als groenprofessional altijd snel toegang tot klantgegevens. Door slimme filters heb je alles overzichtelijk op één plek. Direct beschikbaar en eenvoudig te beheren, waar je ook bent.
Vraag snel gegevens op door slimme filters.
Eenvoudig taken toevoegen per klant.
Alle contacten op één plek.
Met de calculatietool van simpul maak je als groenprofessional binnen een handomdraai een complete calculatie. Accuraat, inzichtelijk en sterk onderbouwd. Voeg met één klik een voorbereid werkpakket toe en pas handmatig aan waar nodig. Binnen enkele klikken heb je de offerte bij de klant liggen.
Razendsnel calculeren met werkpakketten.
Direct inzicht in producten, kosten en winst.
Binnen no-time de offerte bij de klant.
Met de digitale werkbon van simpul registreren medewerkers eenvoudig de gewerkte uren en het verbruik van materiaal en machines. Dit vormt de basis voor nauwkeurige urenregistratie en nacalculatie, waardoor je efficiënter werkt, kosten bespaart en je omzet verhoogt. En dat alles gemakkelijk en snel via de app.
Eenvoudige uren- en materiaalregistratie.
Directe koppeling met de urenregistratie/JUM.
Altijd en overal toegankelijk via de app van simpul.
De urenregistratie van simpul is direct gekoppeld aan de digitale werkbonnen. Doordat werkbonnen realtime zichtbaar zijn, worden alle uren correct geregistreerd bij de juiste persoon. Krijg een compleet overzicht van de gewerkte uren, verlofuren en ziekte-uren, of krijg inzicht in het jaarurenmodel.
Realtime gekoppeld met de werkbonnen.
Alle uren van je personeel in één overzicht.
Direct inzicht in het jaarurenmodel (JUM).
Met de planningssoftware van simpul creëer je duidelijkheid voor jezelf en voor personeel. Plan eenvoudig projecten en afspraken in, waarbij werkbonnen automatisch klaarstaan. Verschuif bij niet werkbare dagen moeiteloos afspraken tussen tijden, dagen of medewerkers.
Overzichtelijk plannen op medewerkers- of projectniveau.
Verschuif gemakkelijk afspraken van tijd of medewerker.
Zet automatisch werkbonnen klaar per project.
Met het onderdeel facturatie van simpul is factureren een fluitje van een cent. Facturen worden automatisch voorbereid op basis van werkbonnen, waardoor meer- en minderwerk ook direct meegenomen kan worden. Zo kun jij je richten op wat echt belangrijk is en verloopt je facturatie snel, efficiënt en foutloos.
Factureer zonder fouten, inclusief meer- en minderwerk
Automatisch gegenereerd vanuit de werkbonnen.
Handel snel aanleg-, regie- én onderhoudsfacturen af.
Meer dan 300 bedrijven en 2.500 hoveniers vertrouwen dagelijks op Simpul om hun werk efficiënter te organiseren. Wij helpen hen hun processen sneller en slimmer te laten verlopen. Ontdek hieronder hoe onze klanten met Simpul succes boeken.
"simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld."
simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld.
simpul vereenvoudigt onze processen enorm. We hebben nu alles onder één dak, wat ons helpt om efficiënt te werken en een helder overzicht te behouden. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart ons veel tijd en kosten.
Het systeem is precies wat we nodig hadden. Ik kan nu met een gerust hart het werk loslaten, want ik weet dat alles goed geregeld is. De jongens hebben altijd hun gegevens bij de hand en kunnen direct de uren invullen. Ik hoef alleen nog maar te controleren en eventueel factureren. Het scheelt me enorm veel tijd en stress.
Ervaar efficiëntere werkprocessen, bespaar tijd en verhoog je rendement met Simpel