
Het centrale punt van alle klantgegevens. Krijg in één oogopslag inzicht in je gehele klantenbestand en klantspecifieke contactgegevens.
Met Simpul heb je alle contact- en klantgegevens eenvoudig in één overzicht. De module Relaties is het centrale punt van klantspecifieke informatie. Navigeer eenvoudig naar de projecten, facturen, notities en taken.
Beheer je hele klantenbestand vanaf één centrale plek. Filter klanten op basis van type, referentie, naam, adres en meer. Nooit meer zoeken naar bijvoorbeeld het telefoonnummer of adres.
Direct inzicht in contactgegevens per relatie.
Bouw een mooi klantenbestand op.
Bepaal de zichtbaarheid van relaties per gebruiker.
Ieder project start op klantniveau. Zo zijn alle belangrijke klantgegevens altijd gekoppeld aan het project. Navigeer eenvoudig naar verschillende projecten, notities, taken en facturen.
Start aanleg-, onderhouds- of regieprojecten per klant.
Contactpersonen, projecten, taken en facturen in één klik.
Alle belangrijke informatie per klant beschikbaar.
Bouw een compleet klantenbestand op en bewaar alle klantgegevens op één plek. Van contact- en adresgegevens tot projectinformatie en taken. Alles veilig opgeslagen in de cloud.
Eén betrouwbare plek voor alle klantgegevens.
Raak nooit meer gegevens kwijt dankzij cloudopslag.
Geen heen-en-weer gebel meer om contactgegevens.
Het centrale punt van alle klantgegevens. Krijg in één oogopslag inzicht in je gehele klantenbestand en klantspecifieke contactgegevens.
Filter overzicht door heel je klantenbestand, bijvoorbeeld op type, referentie, naam, adres en meer.
Bepaal de zichtbaarheid van relaties per gebruikersrol. Bijvoorbeeld alleen de actieve relaties zichtbaar voor de buitendienst.
Wijs per relatie notities en taken toe aan jezelf of medewerkers. Deze worden automatisch gesynchroniseerd naar het takenoverzicht per gebruiker.
Voeg eenvoudig meerdere contactpersonen toe per relatie. Deze contactpersonen kun je dan ook telefonisch benaderen of toevoegen in de CC per mail.
Start eenvoudig verschillende soorten projecten per relatie, zoals: aanleg-, onderhouds-, of regieprojecten. Zo zijn alle belangrijke klantgegevens altijd gekoppeld aan het juiste project.
Eén betrouwbare plek waar alle klantgegevens veilig zijn opgeslagen. Zo raak je nooit meer contactgegevens kwijt.
Met de module projecten van simpul kunnen hoveniers en groenprofessionals eenvoudig aanleg, onderhoud en regie van projecten beheren. Stel je eigen werkstructuur en overzicht samen, zodat je altijd inzicht hebt in de voortgang. Slim en sneller werken, waar je ook bent!
Altijd en overal toegang tot je projecten.
Eenvoudige navigatie naar alle modules.
Direct inzicht in de voortgang.
Met relaties van simpul heb je als groenprofessional altijd snel toegang tot klantgegevens. Door slimme filters heb je alles overzichtelijk op één plek. Direct beschikbaar en eenvoudig te beheren, waar je ook bent.
Vraag snel gegevens op door slimme filters.
Eenvoudig taken toevoegen per klant.
Alle contacten op één plek.
Met de calculatietool van simpul maak je als groenprofessional binnen een handomdraai een complete calculatie. Accuraat, inzichtelijk en sterk onderbouwd. Voeg met één klik een voorbereid werkpakket toe en pas handmatig aan waar nodig. Binnen enkele klikken heb je de offerte bij de klant liggen.
Razendsnel calculeren met werkpakketten.
Direct inzicht in producten, kosten en winst.
Binnen no-time de offerte bij de klant.
Met de digitale werkbon van simpul registreren medewerkers eenvoudig de gewerkte uren en het verbruik van materiaal en machines. Dit vormt de basis voor nauwkeurige urenregistratie en nacalculatie, waardoor je efficiënter werkt, kosten bespaart en je omzet verhoogt. En dat alles gemakkelijk en snel via de app.
Eenvoudige uren- en materiaalregistratie.
Directe koppeling met de urenregistratie/JUM.
Altijd en overal toegankelijk via de app van simpul.
De urenregistratie van simpul is direct gekoppeld aan de digitale werkbonnen. Doordat werkbonnen realtime zichtbaar zijn, worden alle uren correct geregistreerd bij de juiste persoon. Krijg een compleet overzicht van de gewerkte uren, verlofuren en ziekte-uren, of krijg inzicht in het jaarurenmodel.
Realtime gekoppeld met de werkbonnen.
Alle uren van je personeel in één overzicht.
Direct inzicht in het jaarurenmodel (JUM).
Met de planningssoftware van simpul creëer je duidelijkheid voor jezelf en voor personeel. Plan eenvoudig projecten en afspraken in, waarbij werkbonnen automatisch klaarstaan. Verschuif bij niet werkbare dagen moeiteloos afspraken tussen tijden, dagen of medewerkers.
Overzichtelijk plannen op medewerkers- of projectniveau.
Verschuif gemakkelijk afspraken van tijd of medewerker.
Zet automatisch werkbonnen klaar per project.
Met het onderdeel facturatie van simpul is factureren een fluitje van een cent. Facturen worden automatisch voorbereid op basis van werkbonnen, waardoor meer- en minderwerk ook direct meegenomen kan worden. Zo kun jij je richten op wat echt belangrijk is en verloopt je facturatie snel, efficiënt en foutloos.
Factureer zonder fouten, inclusief meer- en minderwerk
Automatisch gegenereerd vanuit de werkbonnen.
Handel snel aanleg-, regie- én onderhoudsfacturen af.
Meer dan 300 bedrijven en 2.500 hoveniers vertrouwen dagelijks op Simpul om hun werk efficiënter te organiseren. Wij helpen hen hun processen sneller en slimmer te laten verlopen. Ontdek hieronder hoe onze klanten met Simpul succes boeken.
"simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld."
simpul heeft mijn administratieve werk echt vereenvoudigd. Ik kan nu in enkele minuten facturen versturen en heb meer tijd voor mijn gezin. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart me veel tijd. Mijn team waardeert ook hoe simpel en duidelijk alles is geregeld.
simpul vereenvoudigt onze processen enorm. We hebben nu alles onder één dak, wat ons helpt om efficiënt te werken en een helder overzicht te behouden. Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart ons veel tijd en kosten.
Het systeem is precies wat we nodig hadden. Ik kan nu met een gerust hart het werk loslaten, want ik weet dat alles goed geregeld is. De jongens hebben altijd hun gegevens bij de hand en kunnen direct de uren invullen. Ik hoef alleen nog maar te controleren en eventueel factureren. Het scheelt me enorm veel tijd en stress.
Ervaar efficiëntere werkprocessen, bespaar tijd en verhoog je rendement met Simpel